نقص فنی، دلیل خروج نیروگاه بوشهر از مدار اخبار اقتصادی
نقص فنی، دلیل خروج نیروگاه بوشهر از مدار اخبار اقتصادی سخنگوی صنعت برق کشور دلیل خروج نیروگاه اتمی بوشهر را از مدار، نقص فنی عنوان کرد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، مصطفی رجبی مشهدی، با اشاره به خارج شدن برق نیروگاه بوشهر از مدار دلیل این اتفاق را نقص فنی دانست …
from سانجی موتور جستجوی اخبار https://ift.tt/2UtqGPP
via IFTTT
from سانجی موتور جستجوی اخبار https://ift.tt/2UtqGPP
via IFTTT
نظرات
ارسال یک نظر